Вірджинія Кірвелене, Ліна Йоніка, Егле Ганда Богданене, Лора Павілоніте-Ежерскене, Джина Ясюненене, Жідре Рідуліте, Северія Інчіраускайте-Кріауневічене, Лайма Оржекаускене
ЗРОБЛЮ ЯК
10.03-12.05.2018
Вільнюс
Віргінія Кірвелене, з циклу «Кришки міста Каунаса», 2015 року, 70 см
Віргінія Кірвелене, шлях сонця, 2018, бавовна, тиск
Жідре Рідуліте, Плавно, 2003 шерсть, бавовна, мідний дріт, 500x70 см
Жідре Рідуліте, Шовковий шлях 2010, шовк, 500x54 cm
Дангуоле Брогене, АНКЕТРАЛЬНИЕ ЗНАКИ, 2016, авторська техніка, 20x60 cm
Дангуоле Брогене, АНКЕТРАЛЬНИЕ ЗНАКИ, 2016, авторська техніка, 60x60 cm
Джина Ясюнене, ПОРА РОКУ, авторська техніка, 80x120 cm
Егле Ганда Богданене, ПОСВЯЩЕНИЕ М. Жак, 2011, авторська техніка, 130x90 cm
Віргінія Кірвелене, Шлях сонця, 2018, бавовна, тиск. Фрагмен 70 см
Лаіма Оржекаускене, ЩОДЕННИЙ РИТУАЛ. ПОДАВАТИ СКЛО ВОДИ 2012, ручне ткацтво, цифровий друк, 75x108 cm
Лаіма Оржекаускене, ЩОДЕННИЙ РИТУАЛ. Поставити Квіти 2012, ручне ткацтво, цифровий друк, 92x108 cm
Лаура Павілоніте Ежерскене, ДОМАШНЯЯ ПРИЛАДДЯ, 2016, різні предмети, дерев'яні ящики, 9x36x46 см
Ліна Еники, Їй подобається помідори, 2011, цифровий друк, вишивка, 150x135 см
Ліна Еники, ГРА, 2011, олівець, вишивка, 93x68 cm
Северія Інчіраускайте Кріауневічене, ВЕДРО светa 2012, відро, сантехнічні матеріали, дроти, лампочка, бавовна, 79x32 см
Северія Інчіраускайте Кріауневічене, ОБ'ЄКТИ ПОРІВНЯТИ 2009, бавовна, прасувальні матеріали, 12x25x2 см
Северія Інчіраускайте Кріауневічене, ПОВТОР, 2014 року, светри, шарфи, перфорація голок, 225x144 см
Северія Інчіраускайте Кріауневічене, ПОВТОР, 2014 року, светри, шарфи, перфорація голок, 225x144 см
Жідре Рідуліте, Може бути що завгодно, 2018, шерсть, бавовна, мідний дріт, 150x100 cm

Зроблю це як

Текстиль  одна з найстаріших форм мистецтва, яка утворилася в доісторичні часи. Текстильні роботи, створені жінками, мали важливе економічне значення для їх сімей аж до індустріалізації, і навички цього ремесла даються за допомогою навчання в основному жіночої лінією: жінки вчать дівчаток. Таким чином, проходження традицій цієї форми мистецтва пов'язує нового творця з цілим ланцюжком праматерів. Тому ці глибокі коріння жіночого вираження через текстиль стали одним з основних інструментів проти патріархальних мистецьких закладів у другій хвилі фемінізму.

Коли у жінок все ще не було публічної, свободи голосу, вони висловлювали себе так званими «ремеслами», хоча зазвичай вони могли показувати свої роботи тільки найближчим родичам і, іноді через нетрадиційну форму або ідеї жінкам доводилося вибирати  або зробити, але не показати, або зробити «як сказано». Незважаючи на те, що культура з домінуванням чоловіків ігнорувала жіночі твори мистецтва як недостатньо або виключно декоративні протягом тривалого часу, сьогодні важко уявити собі художню виставку, яка не містить робіт мисткинь.

Литовський текстиль привів в екстаз українського галериста Олександра Щелущенко з першої миті. З моменту відновлення незалежності Литви професійне литовське текстильне мистецтво переживає підйом, відзначається на різних міжнародних виставках і арт-ярмарках, присвячуючи нагороди, що описують текстильне мистецтво як пристрасне і надихаюче.
На виставці «Зроби як» представлені дев'ять мисткинь різних поколінь, у яких всього лише кілька спільних рис  це мистецтво литовських мисткинь що працюють з текстилем. Методи, форми вираження, творчі шляхи і ідеї різняться. Під впливом багатошарових впливів кожна художниця привносить свої складні творчі лінії. Автори вирішують самі: «Зроблю це як...» і роблять, забезпечуючи продовження витоків жінок, але не обмежуючи творчі свободи, вільно змінюючи традиції текстилю.

Мисткині: Вірджинія Кірвелене, Ліна Йоніке, Эгле Ганда Богданене, Лора Павілоніте-Ежерскене, Жина Ясюнене, Жидре Рідуліте, Севія Інчіраускайте-Кріануніечене, Лайма Оржекаускене, Дангуоле Брогенека.