Анне Метте Ларсен
НА IНШIЙ СТОРОНI №2
текстиль, анімаційна інсталяція
Silkeborg / Данія
07.09 - 19.09.2012
Економ клас, анімація та ”pixibook” (записник)
Економ клас, анімація та ”pixibook” (записник)
Економ клас, анімація та ”pixibook” (записник)
Держпром, подвійне плетіння/паперова пряжа, 40x40 cм
Держпром, подвійне плетіння/паперова пряжа, 40x40 cм
Держпром, подвійне плетіння/паперова пряжа, 40x40 cм
Колаж, акрил/фотографія, 20х20 см
Економ клас, анімація та ”pixibook” (записник)
Економ клас, анімація та ”pixibook” (записник)
Держпром, подвійне плетіння/паперова пряжа, 40x40 cм

Анне Метте Ларсен
НА IНШIЙ СТОРОНI №2
текстиль, анімаційна інсталяція
7.09. - 19.09.2012

Відома художниця із Данії Анне Метте Ларсен проїхала на велосипеді по території України від Львова до Харкова. За 32 дні вона подолала 1500 км по всіх видах доріг.
Під час подорожі Анне фотографувала найцікавіші на її погляд архітектурні форми, автомобілі і, звичайно ж, людей.
В результаті вийшов цікавий анімований фільм і текстильна інсталяція.
На виставці в галереї ЦЕХ представлено 3 твори мистецтва:
 
«Асфальт УКРАЇНА» - відео
«Держпром» - 60.000m2 бетону
«Економ-клас» - історія про сумку
 
 
«... Про мою роботу і натхнення ...
Моя візуальна мотивація для створення малюнка на текстилі і композиції майже завжди пов'язана з архітектурними будівлями. Зокрема, мій "текстильний мозок" викликаний в гетто структурах у Східній Європі, з їх нескінченними повтореннями. Моделі фасадів - це основа для розчинення деконструкції, відсутність "доброго смаку" витирає колір чистого аркуша. Я пішла туди, щоб відчути бетон; величезні квартали житлових будинків, побудовані в 1960-х і 70-х роках, з нескінченними рядами вікон, дверей та балконів. Еквідистантні й однакові за розміром, квартал за кварталом, сирі і рідкісні враження, крім тих, що було не видно. Я бачила, фруктові дерева в цвіту вздовж вулиць, пофарбовані свіжою фарбою будинки в яскраві кольори, доглянутий сад, де моторошнуватий крихітний клаптик землі був поставлений на добре застосування. Були гуси, качки, корови і кози вздовж дороги, а деякі люди були зайняті ремонтом золотого купола в красивій старій дерев'яній церкві. Тим не менш, в моїх очах, в моїй уяві, я бачила ці ж будинки і грунтові дороги в січні, коли температура опускається до мінус 20 градусів, а росіяни відключать подачу газу ... але тоді була весна!
 
Текстильна середа - це вираз мого обличчя, а ткацький верстат і комп'ютер - мої інструменти.
 
Я працюю з вертикальними і горизонтальними лініями, тому що нитки перетинаються один з одним і створюють прямі кути. Таким чином, якщо відповісти пікселі з текстилем, я можу зробити дуже точні моделі. Комп'ютер також дає мені можливість залишатися в робочому процесі більш відкрито і динамічно, і додає вміння висловлювати основні думки. В даний час цифрова середа стала невід'ємною частиною мого виразу і моїх методів роботи, а також вона служить як інструмент для твору у своєму власному праві. Це велике збагачення, так що я не хочу бути без нього. Крім того, це весело і просто ...
Я не бачу себе виключно в якості художника-прикладного мистецтва. Я виражаю себе через ткацтво, так це, врешті-решт, моя професія. У суто технічному сенсі, я використовую можливості ткацького верстата, щоб створити поле роботи, які розмістяться далі у творчому процесі».
 
Анне Метте Ларсен
Silkeborg / Данія