Євген Петров
БОЇ БЕЗ ПРАВИЛ
08.07 - 31.07.2010
"Кричуща собака", 2010, папір, акварель, 187х150см
"Бульчик", 2010, папір, акварель, 70х100см
"Париж", 2010, папір, акварель, 150х200 см
"Нічне місто", 2010, папір, акварель, 75х110см
"Опівдні", 2010, папір, акварель, 150х200см
"Ванна кімната", 2010, папір, акварель, 150х160см
"Кінець поєдинку", 2010, папір, акварель, 91,5х99,5см
"Бруд", 2010, папір, акварель, 75х105см
"Без правил", 2010, папір, акварель, 150х200см
"Сутичка", 2010, папір, акварель, 148,5x198,5 см
"Червона полоса", 2010, папір, акварель, 75х105 см
"Ковзне світло", 2010, папір, акварель, 150х100 см
"Ковзне світло", 2010, папір, акварель, 150х100 см
"Оголена у лісі", 2010, папір, акварель, 150х200 см
"Дощовий день", 2010, папір, акварель, 70х100см
"Прихована загроза", 2010, папір, акварель, 146,5х75 см
"Явна загроза", 2010, папір, акварель, 75х134 см

Автор: П'єр Сушо
Для журналу «Артенсьйон»

НЕЩАДНА АКВАРЕЛЬ

 
Я відкрив для себе Петрова на останньому Осінньому салоні в Парижі. Ця зустріч потрясла мене, неначе на шляху мені випадково попався метеорит або зустрівся інопланетянин, звалився з небес на землю.
 
Кілька акварелей художника були досить скромно представлені серед інших вельми гідних робіт, відібраних Бенжаменом Лусто для українського стенду Осіннього Салону (в цьому році Україна стала його спеціальним гостем).
 
Якраз на території українського стенду відбулася публічна дискусія з іменитим французьким журналістом і «хрещеним батьком» Осіннього Салону-2009 Стефаном Гійона, здобув особливу популярність своєю схильністю до полеміки, особливо в ранковій програмі на телеканалі Франс Інтер.
 
Петров: диверсант за свій рахунок
 
Ми так само вправі стверджувати, що в сусідстві Гійона і Петрова на території Салону немає нічого дивного. Адже Петрова теж можна вважати свого роду хронікером. Своїми роботами, в яких жорстокість обраних тем яскраво контрастує з делікатністю акварельного техніки, він немов пише літопис сімдесяти довгих років радянського панування.
 
Його роботи - справжня художня диверсія, скидав догми і підвалини завдяки скромності і скупості художніх засобів. Повна протилежність сучасним французьким «диверсантам», яким для компенсації відсутності форми або змісту необхідні дорогі видовищні кошти, використання яких було б неможливим без постійної фінансової підтримки від держави. Ми з нетерпінням чекаємо появи французького аквареліста, який зміг би зафіксувати в манері «а-ля-Петров» хроніку засилля «бюренізма» останніх сорока років. («Бюренізм» - неологізм, який автор вживає для позначення послідовників і епігонів французького концептуаліста Даніеля Бюрена, що працюють на замовлення французького уряду - прім.пер.)