Євген Петров
ПІРС
10.02 - 1.05.2015
Акварель, скульптура
Да по*уй. Січень. 2014. Акварель, папір. 56х76см
Грудень. Багнюка. 2014. Акварель, папір. 56х75см
Грудень. Хвиля. 2015. Акварель, папір. 100х150см
Лютий. Крига. 2014. Акварель, папір. 57x76см
Грудень. Шторм. 2014. Акварель, папір. 55х76см
Березень. Богатирі. 2014. Акварель, папір. 55,5х75,5см
Крижаний лютий. 2014. Акварель, папір. 50х70см
Листопад. Топлес. 2013. Акварель, папір. 57х76см
Теплий грудень. 2014. Акварель, папір. 50х70см
Затемнення. 2014. Акварель, папір. 100х80см
Квітень. Хвиля. 2014. Акварель, папір. 56х76см
Мряка. Червень. 2014. Акварель, папір. 56х76см
1 Травня. 2013. Акварель, папір. 100х150см
Дощ минув. 2013. Акварель, папір. 57х76см
Чиє це?. 2013. Акварель, папір. 56, 5х76см
Діалоги. Червень. 2014. Акварель, папір. 56х76см
1 червня. 2013. Акварель, папір. 150х200см
Липень. Автопортрет. 2014. Акварель, папір. 76х57см
Розовий вечір. 2013. Акварель, папір. 56х76см
Серпень. Біла панама. 2013. Акварель, папір. 70х50см
Полювання. 2014. Акварель, папір. 67х105см
Серпень. Прибій. 2015. Акварель, папір. 200х150см
Вовки. 2014. Акварель, папір. 100х150см
Фото на пам'ять. 2013. Акварель, папір. 56x76см
Березень. 2014. Акварель, папір. 160х75см
Чорноморські бички. 2014. Дерево, полімерна глина, камінь. 20х16x18см
Пацани. 2014. Дерево, полімерна глина, метал. 80х14x14см

Євген Петров
ПІРС
10.02 - 1.05.2015
Акварель, скульптура 

Будь-яка криза, особливо тривала, викликає реакцію. І художник не є винятком. Для Петрова ця реакція втілилася в проект «Пірс», який він почав ще в 2013 році. У цих вкрай важкий умовах ця тема була обрана не просто так. Петров переконаний, що поки мова опису Майдану і війни не ствердилася, і тільки розширює свій словник, реакція художника на ці теми вторинна й не може бути актуальніше за самі події, більше того, нагадує ілюстрації до дешевого журналу, чим виникненню цієї самої мови ніяк не сприяє. Петров віддає перевагу абстрагуванню. І пірс - прекрасне для цього місце.

За тривалий час роботи над проектом Євген помітив, що на пірсі стало з’являтися більше людей. Пірс, власне як і раніше, залишився головним безкоштовним атракціоном і сценою пляжної вистави, тепер же він все частіше замінює людям сповідальню і килимок для медитацій, а сам Петров, в свою чергу, заміщає звичну для себе сюжетну складову, вперше фокусуючи свою увагу на неживому об’єкті. Люди розглядаються в одній онтологічной площини з чайками, хвилями, покришками і крижаними глибами. У «Пірсі» Петров вибудовує орбіту з безліччю різних рівноцінних áкторов, центром якої є пірс.

І ми, спостерігаючи за привідкритою Петровим завісою взаємодії реальних об’єктів, випаленим на полотні аквареллю, починаємо сприймати цей грубий шматок залізобетону вже як чуттєвий об’єкт.

Геллер Саша