Євген Петров
ПІРС
10.02 - 1.05.2015
Акварель, скульптура
Будь-яка криза, особливо тривала, викликає реакцію. І художник не є винятком. Для Петрова ця реакція втілилася в проект «Пірс», який він почав ще в 2013 році. У цих вкрай важкий умовах ця тема була обрана не просто так. Петров переконаний, що поки мова опису Майдану і війни не ствердилася, і тільки розширює свій словник, реакція художника на ці теми вторинна й не може бути актуальніше за самі події, більше того, нагадує ілюстрації до дешевого журналу, чим виникненню цієї самої мови ніяк не сприяє. Петров віддає перевагу абстрагуванню. І пірс - прекрасне для цього місце.
За тривалий час роботи над проектом Євген помітив, що на пірсі стало з’являтися більше людей. Пірс, власне як і раніше, залишився головним безкоштовним атракціоном і сценою пляжної вистави, тепер же він все частіше замінює людям сповідальню і килимок для медитацій, а сам Петров, в свою чергу, заміщає звичну для себе сюжетну складову, вперше фокусуючи свою увагу на неживому об’єкті. Люди розглядаються в одній онтологічной площини з чайками, хвилями, покришками і крижаними глибами. У «Пірсі» Петров вибудовує орбіту з безліччю різних рівноцінних áкторов, центром якої є пірс.
І ми, спостерігаючи за привідкритою Петровим завісою взаємодії реальних об’єктів, випаленим на полотні аквареллю, починаємо сприймати цей грубий шматок залізобетону вже як чуттєвий об’єкт.
Геллер Саша