









КАЛІГРАФІЯ БАЙКІВ
Оригінальний та сучасний метод Миколи Білоуса розвивається. Тематично новий проект «Кохання та Мотоцикли», а це десять великих робіт, відносяться до юнацьких спогадів митця. Його батько колекціонував трофейні мотоцикли. Він виріс серед них.
Автор уперше розробив тему байкінгу, і ця тема неочікувано віднаходить у ньому справжнього номада. Його сюжети залишаються теплими і зрозумілими. Докорінно володіючи інструментарієм історії мистецтв, він недарма актуалізує справді вічну тему – естетизує мотоцикл, як потужний та експресивний еротичний конфлікт чоловіка та жінки, що часто-густо відбувається на Байкер-стріт…
Для не-знавців дозволимо собі коротко нагадати суть методу митця: 1) прибирає чорний із тіла малюнку; 2) кладе базовий тон – суміш трьох основних кольорів червоного, жовтого, та синього – там, де «тінь»; 3) гармонізує відкриті основні та додаткові кольори у один шар, як каліграфія.
…Кожен проект Миколи Білоуса – це нове слово в царині кольорознавства, адже послідовно відбувається фундаментальне дослідження: новий проект вирізняють чотири тони синього, також декілька тонів червоного та зеленого. Лише жовтий, фіолетовий, та жовтогарячий лишаються досі «не тюнінгованими». Але наберемось терпіння. Можливо, саме в цьому полягає кольорознавча драматургія наступних проектів?